lørdag den 24. september 2011

Et bankende teenagehjerte i brand.

Lea:
Lørdag eftermiddag. Lektier der skal laves. Værelser der skal ryddes op. Og jeg ved godt at jeg ikke burde. Jeg gentager ordene for mig selv igen og igen. Jeg skal ikke, jeg skal ikke jegskalikke. Det er lamt. Virkelig, virkelig lamt. Og jeg har ikke tid...men alligevel taster mine rystende fingre lynhurtigt den udenadlærte webadresse, uden at jeg har givet dem lov. De 3 et halvt sekund min ældgamle hp bruger på at fordøje denne odre, virker som en evighed. Jeg kigger mig nervøst over skulderen. Endelig dukker skærmbilledet op, og jeg får klikket mig ind i TV shows databasen. Spotter den store poster under 'recommended for you', og dér, ved siden af How I Met Your Mother og True Blood, finder jeg det jeg leder efter. 'Vampire Diaries, season 3'.
Jeg klikker på episode 2, det nye, og tager natbukser på mens der er 'what happened last episode'. Det behøver jeg ikke at se, for jeg har allerede set første episode. To gange.
Endelig begynder afsnittet. Jeg kryber ned under dynen.
Lykke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar